میکروبلاگ شاتوت *** جای ِ خالی ِ زندگی ***

 

 یک دنیا حرف برای تو دارم ، یک دنیا پر از حرفهای نگفته، یک دنیا پر از بغض های نشکفته. با منی ، هر جا و اینک آمده ام تا مثل همیشه سنگ صبور روزهای دلتنگی ام باشی!

دلم به وسعت یک آسمان تیره غمگین است . صدایی نیست ، مأوایی نیست ، حتی سایبان روزهای دلتنگی نیز دیگر جوابگوی دلتنگی هایم نیست.
من آمده ام! اینجا ، کنار دلواپسی های شبانه ات،‌ کنار شعله ور شدن شمع وجودت ،اما نمی دانم چرا دلم آرام نمی گیرد...
دلم گرفته، دلم سخت در سینه گرفته، با تمام وجود تو را می خوانم ؛ از تو چیزی نمی خواهم جز دریای بی ساحل وجودت را، جز دستهای مهربانت را، جز نگاه آرامت را که دیرزمانی است در سیل باد بی وفای زمانه گم کرده ام.
هر شب حضورت را در کلبه خیال خویش می آورم، وجودت را با تمام هستی باقیمانده در نهانخانه قلبم نهان می کنم ، چشم هایم را باز نمی کنم تا شاید بتوانم تصویرت را بر روی پلک های بسته ام حک کنم ، اما باز هم جای تو خالی است... .
شاید اگر جای تو بودم ؛ کمی، فقط کمی برای مرگ تدریجی نیلوفرهای خاطره اشک می ریختم ، شاید اگر جای تو بودم ؛ طاقت دیدن چشم های خیره و خسته ات را نداشتم، شاید اگر جای تو بودم؛ بلور بغضم را با تلنگری آسان می شکستم تا بدانی، تا بدانی که چقدر دوستت دارم... .
روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم!
این بار به دیدنت آمده ام ، برایت گلاب آورده ام ، دستهایم تنها سنگ سردِ خانه ات را احساس می کنند اما بدان یاس های سپید احساسمان هنوز گرم گرم اند.


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت12:56---2 ارديبهشت 1392
درد دارد وقتی همه چیز را میدانی....
و فکر میکنند نمیدانی....و غصه میخوری که میدانی....
و میخندند که نمیدانی


ابجی میترا
ساعت21:03---30 خرداد 1390
سلام گلم...تمام نوشته هات وعکسا عالیییییییین..موفق باشی عزیزم

ابجی میترا
ساعت21:02---30 خرداد 1390
سلام گلم...تمام نوشته هات وعکسا عالیییییییین..موفق باشی عزیزم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی که اومدی


ابجی میترا
ساعت20:49---30 خرداد 1390
سلام گلم عالیییییییی بود فدات

ابجی میترا
ساعت20:48---30 خرداد 1390
سلام گلم عالیییییییی بود فدات

ابجی میترا
ساعت20:48---30 خرداد 1390
سلام گلم عالیییییییی بود فدات

ابجی میترا
ساعت20:48---30 خرداد 1390
سلام گلم عالیییییییی بود فدات

ابجی میترا
ساعت20:48---30 خرداد 1390
سلام گلم عالیییییییی بود فدات

نرگس
ساعت12:12---31 ارديبهشت 1390
مرسی که اومدی گلم لینکت کردم

عشقمون
ساعت9:03---30 ارديبهشت 1390
سلام وای گلم شعروعکس محشرههههههههههه

سردار
ساعت22:30---29 ارديبهشت 1390
سلام
بلاگ قشنگی داری
به ما هم سر بزن و لینکم کن و خبر بده با چه اسمی لینکت کنم
اومدی نظر یادت نره
جاری و برقرار باشید


ayhan
ساعت7:36---28 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگه خيلي باحالي داري


اگه خواستي با هم تبادل لينك كنيم منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن بعد بهم خبر بده تا با هر نامي خواستي لينكت كنم


موفق باشي
پاسخ:سلام. آدرسِ وبت رو ندادی که بلینکمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, | 7:5 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ